Aktuellt
Nu lanserar vi Social Zense iQ – för samlad, enklare och utökad analys
För att erbjuda våra kunder en ökad insikt om kampanjdata och sin digitala tillväxt lanserar Social Zense idag ett nytt verktyg – Social Zense iQ.
Social Zense växer – vi välkomnar Monica
Social Zense växer och vi välkomnar Monica Chatzopoulos som ansluter till kontoret i Stockholm och tar rollen som Account Manager / Client Success.
Fem viktiga insikter från Svenskarna och internet 2021
Idag släpptes årets rapport av Svenskarna och internet 2021 från Internetstiftelsen. Vi har studerat rapporten och har summerat fem viktiga insikter.
Social Zense inleder samarbete med IHM Business School
I ett nytt samarbete mellan Social Zense och yrkeshögskolan IHM Business School kommer framtidens specialister att formas.
Social Zense blir Microsoft Advertising Partner
Social Zense blir officiell partner till Microsoft Ads (fd Bing Ads). Sedan tidigare är Social Zense partner till både Facebook och Google.
Head of finance till Social Zense – välkommen Marita
Teamet på Social Zense växer och vi välkomnar Marita Uhlbäck som ansluter till kontoret i Stockholm och tar rollen som Head of finance.
Resumé /Novus: Sociala medier utklassar konkurrenterna
Sociala medier utklassar konkurrenterna när det gäller reklam som ger köp. Det visar en undersökning som Novus på uppdrag av Resumé har genomfört under juni 2021.
Social Zense behåller högsta kreditbetyg
Bisnode meddelade i början av juni att Social Zense behåller högsta kreditbetyg för sin bolagsstorlek, även mer känt som dubbel a (AA).
Social Zense satsar framåt – välkomnar Rickard till teamet
Teamet på Social Zense växer och vi välkomnar Rickard Frysztak som ansluter till kontoret i Stockholm och tar rollen som Performance Marketer.
Social Zense och Solvalla, Nordens största travbana, ska få fler intresserade av trav
Social Zense befinner sig i en spännande utvecklingsfas och idag kan vi med ödmjukhet och stolthet presentera Solvalla, Nordens största travbana, som ny kund.
Ludwig ansluter som Performance Marketer
Teamet på Social Zense växer och vi välkomnar Ludwig Svensson som ansluter till kontoret i Stockholm och tar rollen som Performance Marketer.
Apple iOS 14.5 och Facebook Conversion API (CAPI) – vad innebär det och varför är det viktigt?
Apple har lanserat iOS 14.5 med fokus på användarsekretess. Men vad innebär detta egentligen, hur påverkar det marknadsföring och hur bör man agera?