Aktuellt
Välkommen David – ansluter från Alzheimerfonden
Performance-teamet på Social Zense växer. David kommer senast från en roll som kommunikationsansvarig på Alzheimerfonden.
Vi välkomnar Matthias till Social Zense
Matthias är killen med 20-års erfarenhet inom kommunikationsbranschen – men också från att ha arbetat som kock på stjärnkrogar.
VD-intervju: ”Framtiden är digital”
Social Zense VD Mattias Persson intervjuades nyligen av branschtidningen Trafikforum/ Resforum om hur man som företagare bör dra nytta av marknadsföring i digitala kanaler och
Inleder samarbete med Gula Väggen
Social Zense och evenemangsarrangören Gula Väggen inleder ett samarbete med fokus på en inkluderande läktarkultur och att stötta svensk landslagsidrott. ”Vi är två bolag som
Social Zense Malmö växer med två nya kollegor
Teamet på Social Zense växer och vi välkomnar två nya kollegor. Båda ansluter till kontoret i Malmö och kommer arbeta med Performance Marketing.
Happie Camp och Social Zense inleder samarbete
Med naturen som sin primära produkt ska Happie Camp locka folk till att uppleva lugnet och varva ner i den värmländska skogen. För att starkt etablera
Utökat samarbete med IHM Business School
Social Zense har samarbetat och utbildat elever på IHM Business School sedan oktober 2021, ett samarbete som nu utökas. ”Känns väldigt roligt att vi fortsätter
Social Zense välkomnar två nya kollegor
Teamet på Social Zense växer och vi välkomnar två nya kollegor. De ansluter till var sitt kontor; Stockholm och Malmö.
Social Zense öppnar kontor i Malmö
Social Zense växer och nu öppnar vi upp vårt andra kontor. Numera finns vi med lokal närvaro även i Skåne, närmare bestämt i Malmö.
Social Zense växer – rekryterar från STRONGER
Social Zense växer och vi välkomnar Tahiru Abdelkany som ansluter till kontoret i Stockholm och tar rollen som Performance Marketer.
Natalie gör sin LIA på Social Zense – studerar digital marknadsföring på SIH
Vi välkomnar Natalie till teamet på Social Zense!
Natalie studerar till digital marknadsförare och kommer de närmsta sex månader att genomföra sin LIA hos oss.
Social Zense driver kampanjen ”Pep-kilometern” med Generation Pep
Under vecka 44-45 genomför Generation Pep sin kampanj ”Pep-kilometern”. Syftet är att få barn och unga att röra sig en kilometer per dag, då stillasittandet är något som ökar.