Grafer i Google Analytics 4.
Två leendes kollegor tittar på annonsering

LIVE tisdag 28 oktober kl 11:00

Så maxar du försäljningen under Black Friday 2025

Black Friday är årets största shoppinghelg, men också den mest konkurrensutsatta. För att sticka ut i flödet och driva användarna hela vägen till köp krävs mer än en bra rabatt.

I det här webinaret delar vi med oss av strategin som hjälpt våra kunder att slå säljrekordår efter år.

Du får datadrivna insikter, konkreta tips och en steg-för-steg-guide till hur du når ut till rätt målgrupper och effektivt konverterar kunder för att maxa både försäljning och lönsamhet under Black Friday 2025.

LIVE tisdag 28 oktober kl 11:00

Så maxar du försäljningen under Black Friday 2025

Möt experterna bakom webinaret

David Ågren Senior Performance marketer

David Ågren

David Ågren arbetar som Senior Performance Marketer och är expert på strategisk digital marknadsföring via sökmotorer och sociala medier.

Mattias Persson CEO / Senior Digital Strategist

Mattias Persson

Mattias Persson har tidigare arbetat på Meta och är idag VD och delägare på Social Zense. Han är specialist på datadriven tillväxt och digital strategi.

Nyttja kraften i årets största shoppinghelg

Det här är webinaret för dig som vill ta vara på kraften i Black Friday och bygga momentum som driver tillväxt långt bortom kampanjdagarna. Efter webinaret kommer du kunna:

Affärsnytta mörkgrön ifylld logo

Bygga en kraftfull annonsstrategi

Lär dig hur du skapar en annonsstrategi som effektivt konverterar kunder och driver lönsam försäljning både under och efter Black Friday.

Effekter för pengarna mörkgrön ifylld logo

Maximera effekten av varje krona

Få koll på hur du kan använda data för att optimera resultatet i realtid och maximera avkastningen på varje spenderad krona.

Proaktivitet mörkgrön ifylld logo

Skapa långsiktiga resultat

Förstå hur du kan nyttja Black Friday för att växa er kundbas, stärka ert varumärke och få en oslagbar skjuts in i julhandeln.

Effekten av vår strategi