Kombispel inleder samarbete med Social Zense

Kombispel inleder samarbete med Social Zense

Kombispel - Social zense

Störst chans att bli miljonär” är budskapet från lotteriföretaget Kombispel. Ett budskap som vi nu ska effektivisera genom deras digitala kanaler.

Företaget Kombispel driver traditionella lotterier och skraplotter. Sedan företaget grundades 1956 har man arbetat hårt med att utveckla trygga och underhållande lotterier. Visionen är att erbjuda den bästa spelupplevelsen i Sverige.

Tillsammans med Emelie Bolldén, ansvarig för digital försäljning och kundkommunikation på Kombispel, kommer Social Zense att utveckla, effektivisera och förbättra den digitala strategin samt exponering av varumärket, främst genom sociala medier.

Målet är att erbjuda våra kunder spännande och underhållande spel på ett ansvarsfullt sätt, bland annat genom digitala kundupplevelser. Digital omställning är en förutsättning och viktig del för vår fortsatta utveckling. Jag ser mycket fram emot att få ta del av kompetensen hos Social Zense och börja arbeta tillsammans.

Emelie Bolldén, Ansvarig digital försäljning & kundkommunikation Kombispel

Kombispel har nummerspel och skraplotter i spelsortimentet. Den mest framgångsrika produkten är Kombilotteriet som lanserades 1981 och som idag är ett av Sveriges största prenumerationslotterier.

Vi ser mycket fram emot att komma igång och förbättra den digitala kundresan tillsammans med Kombispel och deras starka varumärke. Idag finns utmaningar i hur man får, bör och ska exponera ett spel- och lotteribolag genom annonsering. Detta kommer vi att ta stor hänsyn till och arbeta hårt med redan från start för att det ska genomlysa hela deras digitala satsning.

Mattias Persson, VD Social Zense

För att läsa mer om Kombispel, dess lotterier och verksamhet kan du klicka här.

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *